تقویت همکاری شهرداری و سپاه زرند در خدمات رسانی و توسعه شهری

على ضياءالديني شهردار زرند و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در دفتر سرهنگ محمد کارگر فرماند سپاه با وی دیدار و انتصاب ایشان را به عنوان فرماندهی سپاه زرند تبریک گفتند.

به گزارش شهرداران، على ضیاءالدینی شهردار زرند اخیرا با حضور در دفتر سرهنگ محمد کارگر فرماندهی سپاه زرند دیدار کرده و ایشان را به عنوان فرماندهی جدید سپاه زرند تبریک گفتند. در این دیدار، شهردار زرند بیان کرد که مهمترین هدف او در مدیریت شهری تلاش برای تسهیلگری و کمک به خدمت‌رسانی بهتر به مردم است. همچنین، در ایجاد سلامت اداری نیز تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

سکاندار شهرداری زرند بیان کرد که مدیریت شهری در تلاش است تا با همکاری سپاه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز گام برداری کند. او همچنین خود را خادم مردم معرفی کرده و گفت که مدیریت شهری به همراه انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات رسانی، با همکاری سپاه می‌خواهد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت کند.

سرهنگ کارگر نیز به شهردار و همراهان اهتمام ویژه شهردار زرند در خصوص اجرای مصوبه شورای تامین شهرستان مبنی بر خرید، نصب و راه‌اندازی سیستم پایش تصویری ترافیکی و نظارتی شهر را تشکر کرد. او بیان کرد که سپاه در راستای فرامین مقام معظم رهبری که همان پیاده کردن گام دوم انقلاب است حرکت می‌کند و همکاری و هم افزایی نیز مورد تأکید قرار گرفته است. در نهایت، او اعلام کرد که سپاه آماده همکاری در خدمات رسانی به مردم است.

در این گزارش، به بحث درباره دیدار على ضیاءالدینی شهردار زرند با سرهنگ محمد کارگر فرماندهی سپاه زرند، هدف‌های مدیریت شهری و همکاری بین شهرداری و سپاه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز اجرای مصوبه شورای تامین شهرستان و خرید، نصب و راه‌اندازی سیستم پایش تصویری ترافیکی و نظارتی شهر پرداخته شده است.