شهرداری مشهد در خدمت ورزش استان است

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: چندین زمین چمن در بلوار رسالت به زودی افتتاح خواهد شد و در اختیار عموم ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سید حسین غیاثی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، اظهار کرد: ورزش استان نیازمند حمایت‌های ویژه برای رسیدن مجدد به نقطه اوج خود است، در این رابطه شهرداری مشهد می‌تواند به عنوان‌ یک بازو کمک کننده برای ورزش باشد.

وی افزود: شهرداری مشهد هیچ زاویه‌ای با اداره ورزش و جوانان استان ندارد و در همه امور نسبت به دستورات اداره کل ورزش و جوانان کمک کننده خواهد بود.

غیاثی با اشاره به اینکه ورزش این شهر نیازمند همراهی و کمک همه ارگان ها از جمله آموزش و پرورش، سپاه و شهرداری دارد که باید همگی کمک کنیم، ادامه داد: دوره فعلی، تنها دوره‌ای است که همه ارگان‌ها پای کار ورزش هستند و این یک فرصت برای ارتقا ورزش استان به شمار می‌رود.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برنامه‌های ویژه برای ورزش بانوان و آقایان تدارک دیده شده که طی چند همایش توسط شهرداری برگزار خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه هفته جاری بزرگترین مجموعه آبی دو قلو حاشیه شهر در بلوار پنجتن افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این چندین زمین چمن در بلوار رسالت به زودی افتتاح خواهد شد و در اختیار عموم ورزشکاران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این در حال رایزنی برای دریافت بودجه‌های عمرانی در جهت افزایش زیر ساخت‌های ورزشی سطح استان هستیم که حتی چنانچه در این دوره به ثمر نرسید در آینده افتتاح شود.

غیاثی با اشاره به اهداف گفت: یکی از اهداف ما در این دوره تمرکز روی ورزش جانبازان و معلولین و ورزش‌های مربوط به بیماری‌های خاص خواهد بود که امیدواریم با کمک اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم عملکرد مطلوب را داشته باشیم.

راه اندازی ۳ بازار موقت همزمان با هفته وحدت مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۳ بازار موقت محصولات خانگی و صنایع دستی راه اندازی شد.
حسن کلیدری در این خصوص اظهار کرد: ۳ بازار موقت محصولات خانگی و صنایع دستی راه اندازی شد.
وی افزود: هدف از راه‌اندازی این بازارها، حمایت از مشاغل خرد، ارائه محصولات خانگی، صنایع دستی، گل‌وگیاه، زیورآلات و … بدون واسطه به شهروندان است.
کلیدری ادامه داد: “بازار موقت مهربانی گلستان” واقع در میدان جانباز با ۲۶ غرفه با همکاری موسسه گلستان علی(ع)، “بازارموقت مشاغل خانگی” با تعداد ۲۰ غرفه واقع در پارکینگ بوستان چهل بازه و “بازارموقت دست آفرینان طهورا” با تعداد ۲۰ غرفه واقع در پارک کوهسنگی گرادیان راه اندازی شده و تا پایان مهرماه از ساعت ۱۶عصر الی ۲۲ محصولات خود را عرضه می‌کنند.