سرپرست اداره منابع انسانی و مدیریت نوسازی شهرداری اراک معرفی شد

به گزارش شهرداران و به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، طی حکمی از سوی خانمحمدی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک، سعید حسنی به عنوان سرپرست اداره منابع انسانی شهرداری معرفی و از زحمات مجید نادی در زمان تصدی این مدیریت، تقدیر و تشکر بعمل آمد. در […]

به گزارش شهرداران و به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، طی حکمی از سوی خانمحمدی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک، سعید حسنی به عنوان سرپرست اداره منابع انسانی شهرداری معرفی و از زحمات مجید نادی در زمان تصدی این مدیریت، تقدیر و تشکر بعمل آمد. در متن این حکم آمده است، به موجب این ابلاغ و با توجه به تجارب ارزشمند ،جنابعالی با حفظ پست ثابت سازمانی، به عنوان سرپرست اداره منابع انسانی شهرداری اراک منصوب می گردید.امید است،با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات کسب شده و روش های نوین مدیریتی، در انجام امور محوله، همواره موفق و موید باشید. اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک به نیابت از مجموعه شهرداری، ضمن تبریک این انتصاب به جناب آقای سعید حسنی و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان در انجام امور محوله، از زحمات جناب آقای مجید نادی در زمان تصدی مدیریت منابع انسانی شهرداری، تقدیر و تشکر می نماید.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، طی حکمی از سوی خانمحمدی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک، محرم قربانی به عنوان سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری معرفی شد. در متن این حکم آمده است، به موجب این ابلاغ و با توجه به تجارب ارزشمند، جنابعالی با حفظ پست ثابت سازمانی، به عنوان سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری اراک منصوب می گردید.امید است،با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات کسب شده و روش های نوین مدیریتی، در انجام امور محوله، همواره موفق و موید باشید. اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک به نیابت از مجموعه شهرداری، ضمن تبریک این انتصاب به جناب آقای محرم قربانی و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان در انجام امور محوله، از زحمات سرکار خانم نظم آبادی در زمان تصدی سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری، تقدیر و تشکر می نماید.