شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلا

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش شهرداران، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان، سیدمهدی عسگری، در گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان اعلام کرد که شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلای معلی به اتمام رسیده است. این عملیات همراه با عملیات پاکسازی و رفت‌وروب محوطه مسقف ۲۲ هزار متر مربعی متروکه در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان صورت گرفته است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در این عملیات با توانایی‌های متنوع رسانه‌ای اعم از تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی و خبر، تولیدات تصویری و صوتی و مستندسازی، نقش مهمی برعهده داشته است. همچنین، سازمان خدمات موتوری همراه با ماشین‌آلات و ابزار و ادوات، اداره کل تدارکات و پشتیبانی و شرکت واحد اتوبوسرانی نیز جزء بخش‌هایی هستند که در عملیات بهسازی و نظافت محوطه مسقف شرکت داشته‌اند.

علاوه بر این، معاونت خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه با نیروهای داوطلب کارگری و خدماتی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز در این عملیات حضور داشتند. این تیم‌ها با مشارکت در بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری محوطه مسقف به ارائه خدمت‌ شبانه‌روزی به زائران مشغول بودند.

با اتمام فرآیند شست‌وشو و نظافت، ۸ هزار متر مربع از این محوطه به‌صورت کامل رفت‌وروب و آماده تحویل به زائران اصفهانی است که در کربلای معلی محلی برای اسکان ندارند. بر اساس گزارش، این عملیات با همکاری بخش‌های مختلف مدیریت شهری اصفهان و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان صورت گرفته است و نتیجه‌ای نشان از همت و تلاش بی‌وقفه تیم‌های مختلف شهرداری اصفهان در خدمت به زائران مسلم‌بن عقیل دارد.