عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت:

ساماندهی بافت آبکوه می‌تواند یادگار دوره ششم باشد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ساماندهی بافت آبکوه می‌تواند یادگار دوره ششم باشد.

به گزارش شهرداران، “مجید طهوریان عسکری” در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه یک، اظهار کرد: کمتر از دو ماه دیگر شورای ششم به نیمه راه چهارساله خود می‌رسد و دو سال دیگر فصل میوه دادن سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که شورا قبل از حضور در صحنه انتخابات برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: مدیرانی که در دوره مسؤلیت آقای قلندر منصوب می‌شوند باید اتفاقات خوبی به ثمر برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: توقع ما از همه مدیران، ایجاد کارگروه و سیاست گذاری‌هایی است تا به عنوان یک ابر سازمان، در امید آفرینی بین مردم و توسعه ایمان نقش داشته باشیم.

طهوریان‌عسکری اضافه کرد: پاسخ سریع به مردم، فرصت به سرمایه گذاران، کمک به سازندگان در ساخت و ساز، تسریع در صدور پروانه و تکمیل پروانه و توجه به حوزه دینی، مذهبی، مساجد، تشکل ها و نهادهای تخصصی بانوان ایجاد امید می کند و توجه به همکاران در شهرداری در نوک پیکان امید آفرینی برای مردم شریف مشهد قرار دارد.

وی تصریح کرد: یادگاری دوره ششم شورا و فعالیت آقای قلندر در منطقه یک، رفع مشکل ۱۵ ساله آبکوه می‌تواند باشد؛ خواهش دارم با همکاری معاونت اقتصادی و شهرسازی بسته سرمایه‌گذاری ویژه منطقه ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری اجتماعی در اقدامات فرهنگی است که باید روز به روز افزایش پیدا کند.