در کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و بررسی شد؛

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز

اولویت‌ها و سیاست‌های بودجه‌ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ در جلسه امروز ( پنجشنبه) کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش شهرداران و  روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز؛ جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات […]

اولویت‌ها و سیاست‌های بودجه‌ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ در جلسه امروز ( پنجشنبه) کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهرداران و  روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز؛ جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند با حضور اعضا و کارشناسان این کمیسیون به ریاست روح الله دهقان نژاد در صحن عمارت ساعت برگزار شد.

روح الله دهقان نژاد، نائب رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: دستور جلسه امروز مربوط به اولویت‌ها و سیاست‌های بودجه‌ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ بوده که در این خصوص بحث و بررسی هایی خواهیم داشت.

در ادامه جلسه امروز کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز، اولویت‌ها و سیاست‌های بودجه‌ای  در سال ۱۴۰۳ توسط مدیرعامل این مجموعه تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روح الله دهقان نژاد، نائب رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: هزینه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سرمایه گذاری ارزشمندی بوده که می تواند در راستای تسریع خدمات اقدامات موثری داشته باشد.

نائب رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تسریع در خدمات شهرداری از طریق اقدامات  می تواند منجربه اقدامات ارزشمند شده و کاهش سفرهای درون شهری شود و شهروندان به صورت الکترونیکی از خدمات بهره گیری نمایند.

احد صادقی، دبیر کمیسیون و حکیمه غفوری، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه مطالبی در خصوص اولویت‌ها و سیاست‌های بودجه‌ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ تشریح کرده و بحث و بررسی هایی انجام دادند.

لازم به توضیح است، اعضا و کارشناسان کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند پیرامون اولویت‌ها و سیاست‌های  در سال ۱۴۰۳ مطالبی را تشریح کرده و بحث و بررسی هایی انجام دادند.