رویکرد شهرداری، سرمایه‌گذاری برای آسایش مردم است

دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند در جلسه ای که با مشاور احداث پارک آبی و شهربازی برگزار گردید گفت: دید گاه ما در مدیریت شهری کلان نظری در مباحث سرمایه گذاری است.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند در جلسه ای که با مشاور احداث پارک آبی و شهربازی برگزار گردید گفت: رویکرد شهرداری کلان نظری در مباحث سرمایه گذاری است.
دکتر بهترین با بیان اینکه طبق تحقیقات استان خراسان جنوبی دومین استان امن برای سرمایه گذاری می باشد اظهار داشت: افق دید من علاوه بر شهر بیرجند بر استان نیز متمرکز می باشد که با فراهم آوردن زیرساخت ها و جاذبه های بکر می توانیم اقتصاد منطقه را در دست بگیریم.
شهردار بیرجند افزود: با زیر ساخت های موجود خصوصا بی بدیل ترین و بکر ترین زمین ها در شهر بیرجند و سرمایه گذاری می توانیم در راستای ایجاد نشاط اجتماعی گام برداریم.
شهردار بیرجند با تاکید بر طراحی مجموعه آبی منطبق بر ساختار بومی و محلی منطقه گفت: : رویکرد اصلی شهرداری در ارائه خدمات، حرکت در مسیری است که باعث ایجاد آرامش و آسایش به واسطه ارائه این خدمات شود.
به گفته وی بیرجند برند های زیادی از جمله تمیز ترین شهر کشور، و وجود پدر های علم جغرافیا و هواشناسی، ارتباطات، سم شناسی و…… را دارد و و قطعا با سرمایه گذاری درست می توانیم برند منحصر به فردی را در بیرجند و منطقه ایجاد نماییم.
دکتر بهترین با تاکید بر سرعت و دقت در احداث پروژه ها تصریح نمود: در احداث شهربازی و پارک آبی کار منحصر به فرد با ارزش افزوده مد نظر می باشد.
وی ادامه داد: شهرداری بیرجند در مسیری گام برمی‌دارد که بتواند خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه داده و این خدمات منتج به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شود و نمونه بارز این خدمات را با احداث پارک آبی و شهر بازی خواهیم دید.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی بیان نمود: نشاط اجتماعی شهروندان در گرو سرمایه گذاری است که در این راستا شورای اسلامی شهر برجند از هر اقدامی پشتیبانی و استقبال می نماید.
سرمایه گذار و مدیر مجموعه آبی شهر قم , و مشاور تکنیکال پروژه نیز گفت: کار فرهنگی تاثیر چشمگیری در کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری دارد که قطعا با ایجاد مجموعه آبی در شهر بیرجند تاثیرات این امر مشهود خواهد بود.
مشاور فضا زیست نیز عنوان نمود: با تاکید مدیریت شهری بیرجند قطعا طرحی که بیشترین منافع را برای شهر و مدیریت شهری داشته باشد تهیه و پلان آن نیز به شهرداری ارائه خواهد شد.
به گفته وی خانه های بازی و بازی پارک ها با تاکید بر سلامت جامعه مد نظر می باشد.