با حضور شهردار یزد و رئیس شورای اسلامی شهر انجام شد؛

رونمایی و اهدای کارت شهروندی ویژه دانش آموزان یزدی

مراسم رونمایی و اهدای کارت شهروندی ویژه دانش آموزان یزدی روز یکشنبه نهم مهرماه در مرکز شبانه روزی استثنایی مهدی رسولیان برگزار شد.

به گزارش شهرداران، مراسم رونمایی و اهدای کارت شهروندی ویژه دانش آموزان یزدی با حضور شهردار یزد و رئیس شورای اسلامی شهر در مرکز شبانه روزی استثنایی مهدی رسولیان برگزار شد. این مراسم با هدف تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و بهبود شرایط تحصیلی آنان برگزار شد. ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد و عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم حضور داشتند و به اهدای کارت شهروندی به دانش آموزان پرداختند.

کارت شهروندی ویژه دانش آموزان یزدی به صورت رایگان در مدارس توزیع خواهد شد. این کارت باعث تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان از مدارس به سمت مناطق مختلف شهر می‌شود. کارت شهروندی دانش آموزان که برخی از آن‌ها قبلاً دریافت کرده‌اند، نیاز به دریافت مجدد ندارد و فقط کارت آن‌ها شارژ خواهد شد. با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، تعداد کارت‌های شهروندی آماده توزیع در مدارس در حال حاضر دو هزار عدد است و با افزایش این عدد، تا ۶ هزار کارت نیز آماده توزیع خواهد شد.

همچنین در آینده نه چندان دور، همکاران در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با مراجعه به اتوبوس‌های واحد، کارت شهروندی دانش آموزان را به صورت رایگان شارژ خواهند کرد. این اقدام باعث افزایش تسهیلات برای دانش آموزان و بهبود رفاه آنان در زمان تحصیل خواهد شد. این پروژه با همکاری شهردار یزد، رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان اجرا شده و تلاش برای بهبود شرایط تحصیلی و رفاه دانش‌آموزان می‌باشد.