مراسم گرامیداشت یوم الله «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضور مردم ولایتمدار بوشهر

مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضور پرشور مردم ولایتمدار بوشهر همراه شد. این مراسم که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در ساحل زیبای بوشهر – میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد، با استقبال چندهزار نفری بوشهری‌ها، حماسه دیگری در حمایت از ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی رقم زد.

به گزارش شهرداری بوشهر، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این زمینه ضمن تشکر از استقبال پرشور و حماسی مردم بوشهر گفت: شهروندان بوشهری با حضور گسترده خود، مانند همیشه ثابت کردند که در حمایت از ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت‌قدم هستند.
امیرحسین احمدپور این حضور پرشور را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان عنوان کرد و افزود: با وجود تبلیغات منفی که معاندان نظام و فریب‌خوردگان استکبار انجام دادند، مراسم یوم‌الله ۹ دی با شکوه هرچه تمام‌تر و با حضور مردم و مسوولان در کنار هم برگزار شد.
گفتنی است، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و با حضور مداح کشوری محمدحسین حدادیان روز جمعه ۹ دی‌ماه در میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد. برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه اهدای پرچم و هدیه به کودکان، غرفه پحت نان محلی، غرفه نقاشی کودکان و… از جمله برنامه‌های برگزارشده در حاشیه این مراسم بود.