تاکید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج؛

لزوم هم افزایی و اشتراک گذاری فعالیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های استان البرز جهت رفع مشکلات

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم هم افزایی و اشتراک گذاری فعالیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه های استان البرز به منظور رفع مشکلات موجود تاکید و نشان دادن اثر بخشی و کارآمدی فعالیت‌ها را راهکاری برای امیدآفرینی در جامعه‌ی امروز دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در نشست صمیمانه با سرپرست و کارشناسان کانون و پس از شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات اظهارداشت: از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتظار داریم در طرح جامع مشخصی توانمندی‌ها، ظرفیت و امکانات خود را معرفی کرده و نقش و جایگاه خود را در جورچین شهر مشخص کند و سپس به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌هایش پرداخته و به اعضای شورای شهر اعلام کند که از اولویت‌های مشخص شده در حوزه‌ مسائل شهری کدام مورد را می تواند به خوبی به انجام رساند.

وی تصریح کرد: در ابتدا باید دستگاه‌ها کارکرد، اهمیت، ظرفیت و برنامه‌های خود را معرفی کرده و بر اساس آن شورای شهر نیز به وظایف خود در حمایت از این سازمان ها عمل خواهد کرد.

سعیدی به نقش تعاملی دستگاه های فرهنگی اشاره کرده و خواستار شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات و معرفی صحیح آن‌ها جهت رفع مشکلات شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این دوره‌ی شورای اسلامی شهر سعی کرده‌ایم تا بودجه‌های فرهنگی بر اساس عدالت و شاخص‌های مناسب و پس از احصای درست و دقیق عملکرد و شاخص‌ها، بر اساس نیاز به سازمان‌های فرهنگی و دیگر افراد واگذار شود و از هیچ کوششی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی مناسب در گستره‌ی شهر دریغ نخواهیم کرد.