در نمایشگاه شهریران کسب رتبه برتر شهرداری اهواز

کسب رتبه برتر غرفه شهرداری اهواز

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز، کسب رتبه برتر غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه شهریران را تبریک گفت.

به گزارش شهرداران و  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، سروش بزاز مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با بیان خبر فوق گفت: غرفه شهرداری اهواز با توجه به توانمندی‌های ارائه شده توانست جایزه شهید باکری و کسب رتبه برتر را از آن خود کند.

وی با بیان این که غرفه شهرداری اهواز در سایر موارد موردنظر برگزارکنندگان نمایشگاه نتایج قابل قبولی بدست آورده، عنوان کرد: حضور کارشناسان مرتبط در سایر زمینه ها، ارائه گزارش و آمار مستند در قالب کاتالوگ، بروشور و کتاب، ارائه جامع توانمندی ها و اقدامات صورت گرفته و هم‌چنین ارائه صحیح تصویری از اقدامات موردنظر شهرداری از پروژه های پیش رو از جمله معیارهای انتخاب غرفه برتر در میان سایر کلان شهرها بوده است.

این مقام مسئول با بیان این که برنامه ریزی جهت حضور در اولین نمایشگاه شهریران حاصل چند ماه جلسات کارشناسی و آماده سازی مستندات از جمله چاپ کتاب هر معاونت بصورت مستقل بوده، تصریح کرد: تجربه حضور موفق در این نمایشگاه می‌تواند در سایر نمایشگاه های دیگر به اجرا گذاشته شود.
وی در پایان گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد توسط کارشناسان حاضر در این نمایشگاه و حضور پررنگ مسئولان شهرداری اهواز، شاهد انعقاد تفاهم نامه و همکاری های نزدیک تر با دیگر کلانشهرها و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشیم.