دیدار چهره به چهره فرماندار تایباد و مسئولین این شهرستان با مردم

در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقاتهای عمومی، فرماندار این شهرستان و برخی از مسئولان با مردم این منطقه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تایباد، در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقاتهای عمومی، فرماندار این شهرستان و برخی از مسئولان با مردم این منطقه دیدار کردند.

در این دیدار که مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گاز، برق و بهزیستی در محل فرمانداری تایباد حضور داشتند، به درخواستهای مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی و فرماندار تایباد ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه، که موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به دستگاههای متولی ارجاع داده شد.

لازم به یادآوری است، جلسات ملاقات مردمی فرماندار شهرستان تایباد با شهروندان، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت هشت صبح الی ۱۲ ظهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار می شود که

شهروندان می توانند به منظور مطرح نمودن درخواست های خود در ساعت مقرر، با مراجعه به فرمانداری، مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.