دیدار شهردار و مسئولان شهرداری لامِرد با شهروندان

در ادامه یکشنبه های مردمی شهرداری لامِرد، دیدار عمومی شهردار، مسئولان واحدهای شهرداری لامِرد با شهروندان عزیز لامِردی، در روز یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ و آخرین یکشنبه مردادماه ۱۴۰۲ در دفتر شهردار انجام شد.

به گزارش شهرداران، در دیدار عمومی شهرداری لامرد با شهروندان عزیز، موضوعات مختلفی مورد بررسی و بحث قرار گرفت. در بخش اول این دیدار، شهروندان عزیز می توانستند مشکلات و مسائل شهری خود را به شهردار و مسئولان واحدهای شهرداری لامرد مطرح کنند. در این بخش، مشکلاتی مانند نقص در ساختمان ها، مشکلات عمرانی و فنی و غیره بررسی می شدند. شهروندان با حضور حضوری در این دیدار، می توانستند مشکلات خود را با شهردار و مسئولان به صورت مستقیم بحث کنند و درخواست های خود را مطرح سازند.

در بخش دوم، مشکلات محله های مختلف شهر لامرد بررسی و بحث می شدند. شهروندان هر محله می توانستند مشکلات خود را در مورد محله خود مطرح کنند. مشاوره و راهنمایی در رابطه با حل مشکلات نیز در این دیدار ارائه می شد. مسئولان شهرداری و شهردار لامرد تلاش می کردند تا مشکلات محله ها را بررسی کنند و راه حل های ممکن را به شهروندان ارائه دهند.

در بخش سوم، مسائل ساختمانی و فنی در دیدار عمومی مورد بحث قرار می گرفتند. شهروندان می توانستند مشکلات خود را در زمینه ساختمان ها و نقص های فنی مطرح کنند و از شهردار و مسئولان واحدهای شهرداری لامرد درخواست راهنمایی و پیگیری مشکلات خود را داشته باشند.

در بخش چهارم، درخواست های شهروندان بزرگوار مورد بررسی و رسیدگی قرار می گرفتند. شهروندان با مراجعه به دفتر شهردار و شرکت در این دیدارها می توانستند درخواست های خود را به صورت حضوری با شهردار و مسئولان شهرداری لامرد مشاوره و پیگیری کنند. در این دیدارها، شهروندان با توجه به نیازهای خود، دستورات مورد نظر را برای پیگیری و حل درخواست هایشان دریافت می کردند.

دیدار عمومی شهرداری لامرد با شهروندان عزیز هر هفته در روز یکشنبه برگزار می شود و در آن شهروندان می توانند مشکلات و درخواست های خود را به صورت حضوری با شهردار و مسئولان شهرداری مطرح کنند و از راهنمایی و پیگیری آنها برخوردار شوند.