خدمات رسانی ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در مرز چذابه

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری به عنوان یکی از اولین ارگان‌های خدمت‌رسان از حدود 10 روز پیش در منطقه چذابه و کربلای معلی حضور یافته و تا یک روز پس از اربعین نیز حضور آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسن نظام‌زاده، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، اعلام کرد که ستاد مرکزی اربعین حسینی مسئولیت مرز چذابه را به شهرداری اصفهان و معاونت خدمات شهری این شهر سپرده است. در این راستا، سازمان خدمات موتوری نیز با حداکثر توان به خدمت‌رسانی در این مرز مشغول خواهد بود.

نظام‌زاده اعلام کرد که برای مدیریت وضعیت چذابه، یک دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه جاروب بزرگ خیابانی در حال خدمت‌رسانی به زائرین در این مرز می‌باشند. هدف از این خدمت‌رسانی، انجام نظافت به بهترین نحو و رفع مشکلات زائرین در این زمینه است.

علاوه بر مرز چذابه، ماشین‌آلات این سازمان در داخل مرز عراق نیز حضور داشته و خدمت‌رسانی در این مرز را انجام می‌دهند. ۲ دستگاه جدول‌شوی، دو دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه ماشین حمل زباله در کربلای معلی، وظیفه نظافت و رفت و روب شهر را در این منطقه به صورت شبانه‌روزی بر عهده دارند.

سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان همچنین با تامین یک دستگاه تانکر، وظیفه آبرسانی به موکب‌ها را بر عهده دارد. همچنین یک دستگاه جرثقیل نیز برای خدمت‌رسانی به موکب‌ها در دسترس است. این سازمان در چندین نوبت، ماشین‌آلات خود را برای انتقال لوازم مورد نیاز به کربلا نیز در اختیار قرار می‌دهد.

مدت زمان حضور ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری در منطقه چذابه و کربلای معلی حدود ۱۰ روز پیش آغاز شده است و تا یک روز پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت. پس از آن با هماهنگی معاونت خدمات شهری اصفهان، ماشین‌آلات به اصفهان بازگشت خواهند کرد.