سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اعلام کرد؛

خدمات‌رسانی به بیش از ۱۱میلیون و ۴۶۰هزار زائر و مجاور در پایانه‌ها

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات‌رسانی به بیش از11میلیون و 460هزار زائر و مجاور در پایانه‌ها طی 6ماه ابتدایی امسال خبرداد.

به گزارش شهرداران، سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اعلام کرده است که در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، بیش از ۱۱میلیون و ۴۶۰هزار زائر و مجاور از خدمات‌رسانی پایانه‌ها استفاده کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که تعداد سفرها و استفاده‌کنندگان از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد نسبت به سال گذشته ۱۸% افزایش یافته است.

برای پوشش این موضوع، می‌توان به چهار بخش زیر پرداخت:

۱. تعداد سفرها و استفاده‌کنندگان: در این بخش می‌توان به تعداد کل سفرها و تعداد افرادی که از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد استفاده کرده‌اند، اشاره کرد. در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، تعداد سفرها به ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۹۷۱ افزایش یافته است.

۲. مقایسه با سال گذشته: در این بخش می‌توان به مقایسه آمار سفرها و استفاده‌کنندگان در سال جاری با سال گذشته، اشاره کرد. طبق گفته سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، تعداد سفرها و استفاده‌کنندگان در ۶ ماه ابتدایی امسال ۱۸% بیشتر از سال گذشته بوده است.

۳. افزایش خدمات‌رسانی: در این بخش می‌توان به تلاش‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد برای افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران، اشاره کرد. نتایج آماری نشان می‌دهد که این تلاش‌ها در ۶ ماه ابتدایی سال جاری موفقیت آمیز بوده و تعداد افرادی که از خدمات پایانه‌ها استفاده کرده‌اند افزایش یافته است.

۴. تأثیر افزایش خدمات‌رسانی: در این بخش می‌توان به تأثیر افزایش خدمات‌رسانی بر رضایت مسافران و اهمیت این افزایش برای شهرداری مشهد، اشاره کرد. افزایش تعداد سفرها و استفاده‌کنندگان از خدمات پایانه‌ها نشان می‌دهد که این تلاش‌ها در ارتقای رضایت مسافران و بهبود شرایط شهر موثر بوده است.