حضور شهردار ایلام در “سامانه سامد”

شهردار ایلام پیش از ظهر امروز با حضور در "سامانه سامد" پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردمی بود.

به گزارش شهرداران، شهرداران مناطق دوگانه شهری، مدیر حراست، مدیر بازرسی، مدیر شهرسازی و کارشناسان حوزه روابط عمومی و امور بین الملل در معیت افشین مظفری شهردار ایلام پاسخگوی درخواست های مردمی بودند.

مهندس مظفری در گفتگو با واحد خبر حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام گفت: یکی از وظایف مدیران پاسخگویی به مردم و پیگیری امورات آنان است بهمین خاطر برای گفتگوی بی واسطه با مردم به اتفاق همکارانم امروز به سامانه پاسخگویی آنلاین آمدیم تا خواسته های آنان را مستقیم بشنویم و درجهت مرتفع شدن آن گام برداریم.

شهردار ایلام افزود: تمامی مدیران و مسئولان شهرداری با تمام توان آماده ارائه خدمت به شهروندان فهیم ایلامی هستند و ما در ملاقات های عمومی برنامه ای که داریم رسیدگی عاجل به درخواست های مردم و مرتفع نمودن آنان ظرف همان یوم جاری و کاهش روند بروکراسی اداری است.

افشین مظفری در پایان ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش این ایام را فرصتی مناسب برای خودسازی، حریّت و آزادگی دانست و اظهار داشت در تحقق عدالت و حل کردن مشکلات مردم نباید جانب هیچ مصلحت و موقعیت و جایگاه را گرفت.