جذب ۱۵۰ نفر نیروی آتش نشانی تا پایان سال‌جاری در تبریز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی آتش نشانی برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان جذب می‌شود.

به گزارش شهریار، آتش‌پاد علیرضا زبردست در نخستین نشست خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱۰ نیروی عملیاتی و ۶۰ نفر نیروی ستادی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق استاندارد، شهر تبریز بایستی ۷۷۰ نفر آتش‌نشان مشغول به کار داشته باشد، افزود: تا پایان سال‌جاری ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان جذب می‌شود.

زبردست اذعان کرد: درخواست جذب ۳۰۰ نیروی عملیاتی برای سال ۱۴۰۲ ارائه شده است تا تعداد نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به ۹۶۰ نفر افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش بسزای نیروی داوطلب در بهبود خدمت رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز، گفت: ۵۰ نفر آتش نشان داوطلب در امر آموزش‌های تخصصی این شغل ما را یاری کرده و به دیگر علاقه‌مندان و داوطلبان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی از صبح امروز آغاز به کار کرد.