رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد؛

جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس‌ مدارس

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از ساماندهی زودهنگام سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: با عنایت به جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.

به گزارش شهرداران، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از ساماندهی زودهنگام سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری خبرداد و گفت: با عنایت به جدیت مدیریت شهری در ساماندهی سرویس‌ مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.

مدیریت شهری در ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیل شدن مدارس در سال‌های گذشته، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تاکید کرد که اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سرویسهای مدارس سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است. او به تعامل و هماهنگی بین استانداری فارس، فرمانداری شیراز، مدیریت شهری شیراز و اداره کل آموزش و پرورش فارس اشاره کرد و اعلام کرد که نرخ پیشنهادی سرویسهای مدارس در تیرماه تصویب شده و مورد تأیید فرمانداری قرار گرفته است.

او به مشکلاتی اشاره کرد که در هفته‌ی گذشته به وجود آمده و موجب سردرگمی شده است. برخی افراد نرخ‌های غیر واقعی را منتشر کرده‌اند و با تغییرات و افزایش غیر واقعی نرخ سرویسها، مسائلی برای رانندگان و اولیای دانش‌آموزان ایجاد کرده‌اند. رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تأکید کرد که تمامی هزینه‌ها دقیقاً بررسی شده و تلاش شده است تا نرخ سرویسها با واقعیت هزینه‌ها نزدیک‌تر شود و رضایت بیشتر رانندگان و اولیای دانش‌آموزان جلب شود.

او از رانندگان سرویس مدارس و اولیای دانش‌آموزان درخواست کرد تا نرخ مصوب را از طریق سایت شهرداری شیراز، سایت سازمان حمل‌ونقل مسافر یا مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقل مجری سرویس مدارس پیگیری کنند. این اقدام به منظور برقراری اطلاع رسانی دقیق و دسترسی آسان به نرخهای مصوب و جلب حضور بیشتر رانندگان در سرویسهای مدارس است.