تکریم خانواده معزز شهید محسن فیض

 به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۲ محمد کریمی شهردارناحیه۶ ازدیدار و گفتگو صمیمی با مادر محترم شهید محسن فیض خبر داد .

به گزارش شهرداران منظور تکریم خانواده معزز شهدا، محمد کریمی شهردار منطقه۶ به همراه موسویان مسئول واحد ایثارگران منطقه۲ ، رستاپور مدیر اجتماعی فرهنگی ناحیه و واعظیان مدیر سرای محله دریان نو با مادر محترم شهید محسن فیض دیدار و گفتگو کردند .
محمد کریمی شهردارناحیه۶ گفت ؛ دل شهید وسیع وبی انتهاست زیرا هرگاه رود به اقیانوس متصل شود دیگر رود نیست اقیانوس است دل شهید است که به معدن عظمت الهی متصل است و معدن عظمت هم که صد البته بی انتهاست. .
وی خاطر نشان کرد ؛ شهید کسی است که در خدمت امام یا نائب او کشته شود و هرکس در زمان امام زمان (عج) در حفظ اسلام کشته شود، یقیناً به او ملحق خواهد شد، شهادت عبارت است از :نبوغ درخشان حیات در کمال هشیاری و آزادی در پایان این دیدار لوح تقدیر و تشکر و هدایایی به رسم یاد بود تقدیم این مادر شهید گرانقدر شد .راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می‌بینیم که جوانان پاک با پیروی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند.داوطلب قدردانی، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است.کریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند، شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.