تلاش‌های شهرداری تبریز در راه‌اندازی سامانه خرید بلیت اتوبوس زائران اربعین

فرماندار تبریز ضمن تقدیر از شهردار تبریز در خصوص اجرای مصوبات ستاد مرکزی اربعین، گفت: بهره مندی از ظرفیت های مردمی نقطه عطف در تسهیل برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی است.

به گزارش شهرداران، یونس فاتح در جلسه دور ششم شورای اسلامی شهر تبریز، از شهردار تبریز برای تلاش‌هایش در راه‌اندازی سامانه خرید رایگان بلیت اتوبوس زائران اربعین ۱۴۰۲ و مدیریت اعزام به مرز تمرچین تشکر کرد. او از تخصیص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران از مبدا تبریز به مرز تمرچین و شهر نجف آباد خبر داد و این را اقدامی به موقع و اساسی شهردار تبریز توصیف کرد.

در این جلسه، یونس فاتح نیز بر اهمیت اثربخشی مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز برای حل مشکلات اساسی شهروندان تاکید کرد. او تاکید کرد که باید میزان اثربخشی این مصوبات بررسی شود و به عنوان یکی از موضوعات پروژه های مطالعاتی مرکز پژوهش‌ها تعریف شود. این اقدام به منظور محرومیت زدایی و بهبود وضعیت شهروندان است.

علاوه بر این، یونس فاتح به شهردار تبریز و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برای تامین آب شهروندان قدردانی کرد. وی اشاره کرد که کمبود آب مشکلی است که در ۱۰ سال گذشته نیز پیش‌بینی شده بود و اکنون نیازمند ارائه راهکار کاربردی است. فرماندار تبریز نیز تاکید کرد که شهرداری اقدامات بهینه‌ای در خصوص صرفه جویی مصرف آب انجام داده است، اما سیاست های پیشگیرانه و متقنی برای جریمه کردن پیمانکاران خاطی نیاز است.

در پایان، یونس فاتح به توسعه فضای سبز شهری اشاره کرد و تاکید کرد که با دعوت مردم و اجرای طرح نهال کاری هفتگی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، می‌توان در تحقق این امر گام برداشت. او این مسئله را یکی از موضوعات اساسی تبریز دانست.