تجلیل از خدمات آتش نشانان شهرداری لامِرد

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم تجلیل از تلاش ها و خدمات آتش نشانان با حضور دکتر جوکار شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد روز شنبه ۰۸ مهر ماه در ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد برگزار شد.

به گزارش شهرداران، روز هفتم مهر ماه به عنوان روز ایمنی و آتش نشانی، همواره به منظور تجلیل از تلاش ها و خدمات آتش نشانان برگزار می‌شود. در شهر لامِرد نیز برای تکریم این بزرگواران، مراسمی با حضور دکتر جوکار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد در ایستگاه آتش نشانی شهرداری برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر جوکار شهردار لامِرد به تقارن بین روزهای هفتم مهر ماه و میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اشاره کرد. او بیان کرد که روز آتش نشانی و ایمنی نیز برای تجلیل و پاسداشت جایگاه عزیزانی است که با ایثار و فرشته های نجات، آتش عشق خدمت به خلق را در وجودشان زنده نگاه می‌دارند و تلاش می‌کنند تا آتش سوزان و خطرناک حوادث را در جامعه خاموش کنند.

در ادامه سخنان خود، شهردار لامِرد آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را در خصوص همکاری کامل با آتش نشانی بیان کرد. او تاکید کرد که شهرداری و شورای اسلامی همچنان به طور قدیمی و همیشگی پشتیبان این بخش از سازمان شهری خواهند بود و در تلاش برای بهبود و ارتقا خدمات ایستگاه آتش نشانی شهرداری و تجهیزات آن خواهند بود.

در ادامه مراسم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد نیز حضور داشتند و به عزیزان آتش نشانی تبریک گفتند. آن‌ها بهبود و ارتقا خدمات ایستگاه آتش نشانی شهرداری را برای خدمت رسانی به مردم شهر لامِرد درخواست کردند و از شهردار و اعضای شورای اسلامی خواستار پیگیری زمین جهت احداث ایستگاه دوم آتش نشانی شهر شدند. آن‌ها همچنین تأکید کردند بر تکمیل، تجهیز و به روزرسانی تجهیزات آتش نشانی، توانمندسازی نیروهای انسانی آتش نشانی و آموزش عمومی مسائل ایمنی جامعه.

در پایان مراسم، مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد از زحمات همکاران آتش نشان خود و همکاری شهردار و اعضای شورا قدردانی کرد و گزارشی از عملکرد واحد آتش نشانی ارائه کرد. به عنوان تقدیر از تلاش های آتش نشانان، در پایان مراسم شاخه گل و هدیه از آنان تقدیم شد.