در بازدید از پروژه قائم_رحمت_احمدی مطرح شد؛

تاکید بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهرداران، بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از پروژه قائم- رحمت- احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است، و تاکید وی بر گسترش زیرساخت های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان بیان شده است.

در این بازدید، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شهر شیراز تاکید کرد که زیرساخت های شهری باید به گسترش و توسعه برسند و نیازهای شهروندان در این زمینه باید برآورده شود. او با توضیح جزییاتی از پروژه قائم- رحمت- احمدی، این پروژه را یکی از طرح های فاخر شهرداری شیراز دانست. این پروژه می تواند در دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ و تسهیل عبور و مرور شهروندان و مبانی ایمن سازی نقش مهمی داشته باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز درباره برنامه زمان‌بندی برای بهره برداری از این پروژه اطلاعاتی ارائه کرد. او اشاره کرد که پروژه قائم- رحمت- احمدی شامل دو عرشه جداگانه است و سازه‌ای عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه سواری در آن گنجانده شده است. این پروژه شامل دال مجوف درجا ریز به همراه تیرهای پیش ساخته بتنی بر روی بلوار رحمت است.

در بخش پایانی سخنان خود، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه قائم- رحمت- احمدی شد. او اشاره کرد که در این پروژه بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی و بیش از ۳۲۶ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است. این تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان به منظور جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه، نشان از اهمیتی است که شهرداری شیراز برای این پروژه قائم- رحمت- احمدی قائل است.