برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، از برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران،  معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، از برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

بخش اول: برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان

نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) در شهر اصفهان در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف معرفی محصولات و خدمات فناورانه و سوژهابرای سرمایهگذاری، مذاکرات و انعقاد قرارداد برگزار میشود. در این نمایشگاه صاحبان صنایع، بازرگانان، شرکتهای دانشبنیان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی حضور خواهند داشت.

بخش دوم: تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری

نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) امسال در شهر اصفهان از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حوزه فناوری میتوانند در این رویداد شرکت کنند. محل برگزاری نمایشگاه بینالمللی اصفهان است که در کمربندی شرقی اصفهان واقع شده است.

بخش سوم: مشارکت نهادها و نیازمندی‌های نمایشگاه

در برگزاری این نمایشگاه، شهرداری اصفهان، استانداری، شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، اتاق بازرگانی، منطقه ویژه علم و فناوری و چند نهاد دیگر مشارکت دارند. نمایشگاه با هدف توسعه تعاملات صنایع و فناوران جهت تحقق نوآوری، معرفی نیازهای فناورانه صنایع، امیدآفرینی به ویژه در نسل جوان، شبکه سازی، بازدید و تعامل با دانش بنیان‌های خارجی و تعامل صنایع بزرگ با دانش‌بنیان‌ها برگزار میشود.

بخش چهارم: اهداف اصلی نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما)

اهداف اصلی نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن نما) شامل معرفی محصولات و خدمات فناورانه از طرف دانش‌بنیان‌ها، تعامل تجار با دانش‌بنیان‌ها، بازدید هیات‌های تجاری، جایزه مصطفی (ص) و سوژهابرای سرمایهگذاری و مذاکرات و انعقاد قرارداد است. این رویداد نمایشگاهی فرصتی مناسب برای تعامل صاحبان صنایع، بازرگانان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری، شرکتهای دانش‌بنیان، کارآفرینان، اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه و پژوهشگران به منظور برقراری ارتباطات و انجام فعالیت‌های مشترک و سرمایهگذاری است.