برگزاری ملاقات عمومی شهردار زرند با شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع

برگزاری ملاقات عمومی شهردار زرند با شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان و دیدار چهره به چهره از موارد مهم و اساسی در مدیریت شهری است.

به گزارش شهرداران، برگزاری ملاقات عمومی شهردار زرند با شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان و دیدار چهره به چهره از موارد مهم و اساسی در مدیریت شهری است. ملاقات های عمومی که همچنین به عنوان سه شنبه های پاسخگویی شناخته می شوند، در جهت پاسخ به سوالات و نیازهای شهروندان برگزار می شود. این جلسات که در تاریخ ۱۴ شهریور ماه در روال سه شنبه های قبلی برگزار شده است، توسط مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند حضور داشته است.

شهردار زرند در حاشیه این ملاقات به تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر در تمامی بخش‌های شهرداری در این دوره مدیریتی اش اشاره کرده است. با توجه به حجم زیادی از مراجعه کنندگان روزانه به شهرداری، تکریم شهروندان و ارائه خدمات به نحو احسن از اولویت های شهردار زرند است. مدیریت شهری با رویکرد اصلی مردم‌داری و توجه به نیازهای شهروندان در نظر گرفته شده است.

شهردار زرند، علی ضیاءالدینی، تاکید کرده است که اگر قصد و نیت واقعا خدمت کردن به خلق خدا باشد، باید به نحوی با مردم برخورد شود که نارضایتی ها به حداقل ممکن رسیده و شهروندان با رضایت کامل محل را ترک نمایند. هدف اصلی او تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم است و در این جلسات ملاقات عمومی نیز شهروندان به بیان مشکلات خود پرداخته و شهردار زرند در بررسی و ارائه راهنمایی‌های لازم، دستورات مقتضی را در جهت رسیدگی به مشکلات همشهریان صادر می کند.

با برگزاری ملاقات های عمومی و سه شنبه های پاسخگویی، شهردار زرند تلاش می کند تا در ارتباط مستقیم با شهروندان باشد و نیازهای آنها را به صورت مستقیم بشنود و به تمام توان خود برای حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر به مردم بپردازد. با این روش، او به موفقیت در مدیریت شهری و تسهیل زندگی شهروندان دست یافته و تلاش خود را در جهت تکریم و احترام به مردم ادامه می دهد.