در دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

برنامه‌های استقبال از بهار و توسعه‌ای سال ۱۴۰۲ حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز تشریح شد

در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی برنامه‌های استقبال از بهار و توسعه‌ای سال ۱۴۰۲ حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز تشریح شد.

به گزارش شهرداران، سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت  حضرت ولی عصر (عج) و روز درختکاری خدمت نماینده محترم ولی فقیه در استان، برنامه‌های مورد نظر شهرداری تبریز در هفته منابع طبیعی و درختکاری را به طور مبسوط بیان کرد.

وی در این زمینه، تصریح کرد: در فصل‌کاری پیش‌رو و طرح استقبال از بهار ۴۰ هزار اصله نهال شامل ۲۳ هزار اصله درخت غیر مثمر و ۱۷ هزار اصله درخت مثمر در سطح شهر کاشته خواهد شد.

آسیایی همچنین از اجرای طرح “خانه‌های سبز” و “مدارس سبز” همزمان با آغاز هفته درختکاری خبر داد که طی آن محوطه ادارات، مجتمع‌های مسکونی، حیاط منازل مسکونی و مدارس توسط عوامل حوزه سیما، منظر و فضای سبز و با درختان مثمر کاشته می‌شود.

وی همچنین از طرح توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال ۱۴۰۲ خبر داد که بخش عمده‌ای از این توسعه در قسمت کمربند سبز تبریز، مجموعه آرپادرسی و تفرجگاه عباس‌میرزا خواهد بود.