استاندار سیستان و بلوچستان:

با تلاش و همت مردم؛ برچسب محرومیت را از چهره استان حذف می کنیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت الهی و تلاش و همت مردم؛ برچسب محرومیت را از چهره این استان حذف می کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: با عنایت الهی و تلاش و همت مردم؛ برچسب محرومیت را از چهره این استان حذف می کنیم.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت امام جواد علیه السلام و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: در همه کارها رضای خداوند؛ مهمترین مسئله است و ما به فضل و عنایت خداوند متعال امید و یقین داریم.

رییس شورای اداری استان با بیان اینکه مدیران طی یک دوره سه ماهه ارزیابی می‌شوند، گفت: نتیجه کارها باید در میدان دیده شود و ارزیابی ها بر اساس عملکرد و نوآوری در پیشبرد امور باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان به مشکلات کنونی مردم استان اشاره کرد و افزود: موضوع سوخت با هماهنگی وزارت نفت در حال ساماندهی است.

محمد کرمی ادامه داد: در خصوص صف نانوایی ها نیز با اضافه شدن تعداد نانوایی ها و همچنین افزایش سهمیه آرد استان، این مشکل برطرف خواهد شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تاکید کرد: بایستی سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی را وارد استان کنیم و از توان و ظرفیت مردمی به بهترین نحو بهره بگیریم.

محمد کرمی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت و نعمت دریا در استان اضافه کرد: به منظور افزایش تبادلات مرزی و رونق تجارت مرزی، ارتباط با کشورهای همسایه به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: آب و راه؛ دو اولویت مهم استان است که به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به ظرفیت‌های استان در بخش های معدنی، ترانزیت، مرز و کشاورزی اشاره کرد و افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها به صورت جدی و با سرعت دنبال می‌شود.

محمد کرمی در ادامه تاکید کرد: با توجه به فراهم بودن شرایط ورود دام از مرزهای استان، استان سیستان و بلوچستان باید به هاب دام کشور و منطقه تبدیل شود.

وی در پایان بر پرهیز از روزمرگی و کارهای بدون نتیجه تاکید کرد و گفت: روزمرگی؛ بدترین آسیب به یک مجموعه و سازمان است و باید از این آفت دوری کنیم.