عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

باید با تلاش جهادی گام به سوی رفع مشکلات مردم برداریم

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه دشمن دنبال ناامید کردن مردم از حکومت اسلامی است، افزود: با کار و تلاش مضاعف برای مردم باید از شعارهای روانی ایران ستیزی و ایران هراسی عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری، در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مطالبات مردم در حوزه امنیت، سلامت، معیشت برحق است و هرکس دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد باید با تلاش های جهادی و میدانی برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه دشمن دنبال ناامید کردن مردم از حکومت اسلامی است، افزود: با کار و تلاش مضاعف برای مردم باید از شعارهای روانی ایران ستیزی و ایران هراسی عبور کرد.

وی اضافه کرد: دشمن قصد دارد از طریق عوامل داخلی خود، به روند پیشرفت و رفع مشکلات اجازه سرعت ندهد؛ اما باید هوشیاری و بصیرت و مردم داری پیشه کنیم و خدمت به مردم را همچنان عبادت دانست.

هاجری در خصوص امیدواری به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بیان کرد: علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، اعلام کرده است که انتقال آب فقط به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تا حدودی خراسان جنوبی صورت می گیرد اما فارس و اصفهان نباید حذف شوند.

وی ادامه داد: استان فارس سالیان سال رتبه اول تولید گندم و سوم برنج را داشته و غذای برخی از استان ها را تأمین می‌کرد، حالا که حوزه های آب زیر زمینی آن کاهش یافته و به سوی خشکسالی می رود،باید از النتقال آب برخوردار شود و مجمع نمایندگان استان، بزرگان، مدیران و وزیران فارسی باید در این زمینه تلاش و اقدام کنند.

هاجری با اشاره به بافت فرسوده و تاریخی شیراز هم گفت: این بافت را نباید محدود و محصور در مناطق ۲ و هشت بدانیم زیرا در منطقه یک، سه و هفت هم بافت فرسوده وجود دارد که باید از تسهیلات ویژه بازسازی بهره ببرند.

وی ادامه داد: در محلات قصرالدشت شیراز، شهرک «سعدی»، «ابیوردی» و دروازه «اصفهان منازلی» وجود دارد که با تیرهای چوبی ساخته شده اند و لازم است بسته های تشویقی احیای بافت فرسوده فراگیر و عادلانه توزیع شود.

هاجری ضمن تاکید بر تلاش تمامی مسئولان دلسوز نظام مقدس برای حفظ و صیانت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: با تعطیلی پنجشنبه ها و افزایش ساعات کار بانوان شاغل عملاً نهاد خانواده و بانوان متاهل با مشکل جدی مواجه شده اند و حضور بانوان متاهل شاغل تا ساعت چهار بعد از ظهر آنها را با مشکل رسیدگی به خانواده و آسیب مواجه کرده است و برای مادران شاغل باید فکری اساسی شود و حداقل برای ۲ ساعت از فرصت کاری روزانه آنها دور کاری در نظر گرفته شود.