بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از مجتمع فولاد قاین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:مجتمع فولاد قاین یکی از بزرگترین واحد‌های اقتصادی و تولیدی در سطح استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباس زاده با بیان این مطلب در جریان بازدید از کارخانه فولاد قاین خاطرنشان کرد: واحد‌های تولیدی شهرستان قاینات از ظرفیت‌ های مهم استان می باشند.
وی تصریح کرد :وجود کارخانه سیمان قاین به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم فنی و صنعتی در سطح استان و کشور مطرح است و آنچه که برای توسعه بخش سیمان قاین نیز وجود دارد و پیگیری‌های صورت گرفته و مجوز اولیه نیز صادر شده ان شاالله شاهد آغاز بکار واحد تولید آجر نسوز در این واحد تولیدی خواهیم بود.
معاون استاندار با بیان اینکه مجتمع فولاد قاین نیز یکی از بزرگترین واحد‌ های اقتصادی و تولیدی در سطح استان است بیان داشت:یکی از مشکلات و معضلات شرکت های فولاد تأمین آب است که ان شاءالله بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی تأمین آب مجتمع فولاد قاین از محل تصفیه خانه فاضلاب شهر قاین خواهیم بود که با هماهنگی و همکاری شرکت فولاد کشور و آب و فاضلاب قراردادها بسته خواهد شد .
عباس زاده همچنین در خصوص پیگیری مشکلات یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان قاینات گفت: با توجه به اینکه رفع مشکلات این واحد یکی از مهمترین دغدغه های کارگری سطح شهرستان می باشد پیگیری های لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت