به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در سفر خود به مهریز از چند واحد نانوایی و ادارات شهرستان بازدید کرد.
سالاری و هیئت همراه در بازدید از واحد های نانوایی،کیفیت پخت نان، نحوه عرضه، وزن چانه ، سهمیه آرد و دیگر مسائل را مورد ازریابی قرار داده و تکریم ارباب رجوع را الویت دانستند.
همچنین وی در ادامه بازدید از ادارات شهرستان نحوه برخورد با مراجعین، ارزیابی عملکرد مدیران، کارکنان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع را بررسی کرد.
و در نشست با فرماندار مهریز به منظور جمع بندی بازدید ها و بررسی ارزیابی ها صورت گرفته بیان کرد؛ یکی از برنامه هایی که موجب تسریع امور و افزایش رضایتمندی مردم میگردد پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در دیدارهای چهره به چهره می باشد، که این موضوع یکی از وظایف اصلی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی است.
فرماندارشهرستان نور مطرح کرد
مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد عنوان کرد: اتصال فاضلاب های خانگی به قنات های متروکه بزرگترین عامل فرونشست های شهر یزد
به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زارچ ،به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز ملی شوراها ، شهردار زارچ به همراه امام جمعه ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، فرمانده ناحیه بسیج ، بخشدار بخش مرکزی زارچ ، دهیار روستای محمد آباد، کارکنان شهرداری و جمعی از معتمدین مردم با حضور در […]
رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد با همه اختلاف نظر و اختلاف سلایقی که گاها وجود دارد در نهایت با همدلی و همفکری برای خدمت بهتر به مردم همراه شدند و لذا در سال ۱۴۰۲ با انتخاب استانداری یزد به عنوان شورای برتر استان برگزدید و تجلیل شد.