مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خبر داد:

بازدید بیش از ۶ هزار نفر از رویداد گردشگری «طبیعت محله من»

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از بازدید بیش از 6 هزار نفر شامل 4 هزار و ۸۶۰ دانش آموز و بیش از یک هزار خانواده از دو گذر نهالستان و دامستان طرح «طبیعت محله من» در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از طرح‌های محله محوری و نیز استفاده بهینه از ظرفیت‌های اختصاصی محلات، امسال در اقدامی متفاوت رویداد گردشگری”طبیعت محله من” را در دل محلات منطقه با محوریت دو گذر نهالستان و دامستان تعریف کردیم.

او افزود: یکی از اهداف رویداد فرهنگی گردشگری طبیعت محله من، پرورش و توسعه مهارت‌های ارتباطی و همچنین آشنایی هرچه بیشتر با محیط زیست و ایجاد روحیه مسئولانه در قبال حفاظت از محیط زیست و سلامت انسان و زمین و توسعه پایدار بود.

او با اشاره به برپایی بیش از ۳۰ غرفه در دو گذر نهالستان و دامستان ادامه داد: هر چند تجربه نخستین برپایی نهالستان و دامستان با کمبودهایی همراه بود اما استقبال خوبی از سوی مدارس، دانش آموزان و خانواده‌ها برای بازدید از این دو گذر شد و بیش از چهار هزار و ۸۶۰ نفر دانش‌آموز و بیش از یک هزار خانواده تا کنون از این دو مکان بازدید کرده اند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از پیشنهادات و ایده‌های شهروندان در جهت شناخت پتانسیل‌های محله، جاذبه گردشگری و بوم گردی، خلاقیت‌ها و طرح‌های طبیعت محور استقبال و حمایت می‌کنیم.