بازدید بازرس کل استان ایلام از شهرداری منطقه ۲ ایلام

سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر ایلام در این بازدید، دکتر روشنی بازرس کل و دکتر هاشمیان معاون ایشان را همراهی می کردند.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام دکتر روشنی گفت: اختلال آنتن دهی در شهرداری (منطقه ۲) تسریع در انجام خدمات اتوماسیون اداری را با مشکل مواجه ساخته است که لزوم مرتفع شدن آن ضروری است.

بازس کل استان ایلام بیان داشت: باید با تکریم و احترام بامردم برخورد کرد و در جهت رفع مشکلات آنان اهتمام جدی ورزید، که البته قانون را نیز در نظر داشت.

کم کردن مسیر بروکراسی اداری، مرتفع نمودن مشکل آنتن دهی دستگاههای متصل به اتوماسیون اداری و لزوم توجه به قانون و حقوق شهروندی از مواردی بود که مالک روشنی بازرس کل استان ایلام بر رعایت آن از سوی مدیران و کارکنان شهرداری ایلام تاکید کردند.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام نیز گفت: بازدید سرزده بازرس کل استان از ادارات و نهادهای استان امری نیک و پسندیده است زیرا علاوه بر بررسی مسایل ومشکلات از نزدیک بر رفع عاجل آنان تاکید میشود.

دکتر انوری خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی در مناطق حاشیه شهر ایلام بنا بر تاکید دکتر بهرام نیا استاندارِ تلاشگر زحمات زیادی کشیده و ‌تداوم این خدمات نیازمند کمک و همراهی سایر‌ دستگاه است.

سرپرست شهرداری ایلام هم ‌ضمن تشکر و قدردانی از بازرس کل استان و معاون ایشان در پیگیری و استیفای حقوق عامه از آمادگی کامل شهرداری ایلام برای اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای مهم در شهر ایلام خبر داد و گفت: وظیفه ما خدمتگزاری بی منت به مردم با انگیزه مضاعف وتلاش مضاعف است که این خود در اتیه نزدیک نمایان خواهد شد.

مهندس مظفری افزود: مشکل انتن دهی شهرداری منطقه دو شهر ایلام که موجب اختلال در روند کاری ارباب رجوع شده است بزودی و در کوتاهترین زمان ممکن حل خواهد شد و در این خصوص جای نگرانی نیست.

دکتر هاشمیان جانشین بازرس کل استان نیز بر تعیین تکلیف مشکلات شرکت های وب تاکید کرد و گفت: اینکه بین کارفرما و پیمانکار مشکل بوجود بیاید مردم چه گناهی کرده اند که باید امورات آنان لنگ بماند.

وی تصریح کرد: مفاد مصرّحه هر قراردادی باید شفاف باشد نه اینکه‌ درقراردادی اینچنینی که در گذشته با شرکت (های وب) منعقد شده است چنانچه در محله ای از شهر مشکل اینترنتی یا قطعی شبکه پیش بیاید مخابرات حق ندارد ورود کند که این محل اشکال است و باید مرتفع گردد تا مشکلات شهروندان رفع شود.