مدیر اجرایی ایستگاه عمان سامانی خط 2 متروی اصفهان:

ایستگاه عمان خط ۲ مترو تا پایان مردادماه تکمیل میشود

مدیر اجرایی ایستگاه عمان سامانی خط 2 متروی اصفهان از تکمیل پروژه احداث این ایستگاه تا پایان مردادماه امسال خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون حدود ۹۹.۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش شهرداران، اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان اعلام کرده است که مدیر اجرایی ایستگاه عمان سامانی خط ۲ متروی اصفهان از تکمیل پروژه احداث این ایستگاه تا پایان مردادماه امسال خبر داده است. این پروژه تاکنون حدود ۹۹.۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. عملیات اجرایی ایستگاه عمان سامانی از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاک‌برداری، ۲۱ هزار متر مربع شاتکریت، ۵۵۰۰ تن آرماتور بندی و ۵۰ هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی آن انجام شده است.

این پروژه با رمپ و تونل به هسته مرکزی دسترسی پیدا کرده و با روش شمع و ریب به‌عنوان سازه نگهبان، امکان اجرای فضای ایمن برای احداث سازه اصلی ایستگاه را فراهم کرده است. تعداد کارگران و مهندسان فعال در این ایستگاه و ساعت فعالیت آن‌ها با توجه به کاهش عملیات اجرایی در ماه‌های اخیر و رو به اتمام بودن پروژه، امسال به‌طور متوسط روزانه حدود ۳۰ نفر است که در شیفت روز حدود ۱۰ ساعت فعالیت می‌کنند.

تاریخ تکمیل پروژه با توجه به تحویل موقت ایستگاه در بخش سفت‌کاری تا پایان مردادماه امسال تعیین شده است. این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۹۹.۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.