افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی در هفته دولت علی آباد کتول

شهردار علی آباد کتول: در هفته دولت دو پروژه عمرانی فرهنگی کلنگ زنی و‌یک پروژه عمرانی توسط شهرداری علی آبادکتول به افتتاح خواهد رسید.

به گزارش شهرداران، در هفته دولت امسال، شهرداری علی آباد کتول دو پروژه عمرانی فرهنگی و یک پروژه عمرانی را با کلنگ زنی افتتاح می‌کند. پروژه‌های پارک مسکن مهر، منابع طبیعی و خانه فرهنگ محله علی آباد کتول نیز در طول هفته دولت آغاز خواهند شد. شهردار محمد کوهستانی اعلام کرد که با پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خود، سال تحول عمرانی علی آباد کتول را در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت.

بخش اول: کلنگ زنی پروژه‌های فرهنگی
در هفته دولت، شهرداری علی آباد کتول پروژه‌های فرهنگی خود را با کلنگ زنی افتتاح خواهد کرد. پروژه‌های مهمی مانند پارک مسکن مهر و خانه فرهنگ محله علی آباد کتول در این زمینه از جمله پروژه‌هایی هستند که توسط شهرداری علی آباد کتول اجرا خواهند شد. این پروژه‌ها به منظور بهبود زندگی شهروندان و ارائه امکانات فرهنگی و تفریحی برای آنان در نظر گرفته شده است. با افتتاح این پروژه‌ها، تعامل و ارتباط اجتماعی در محله علی آباد کتول تقویت خواهد شد.

بخش دوم: کلنگ زنی پروژه عمرانی
علاوه بر پروژه‌های فرهنگی، شهرداری علی آباد کتول نیز یک پروژه عمرانی را در هفته دولت با کلنگ زنی به بهره‌برداری خواهد رساند. این پروژه عبارت است از احداث و آسفالت معبر خیابان مزرعه تا سی متری شمالی. با انجام این پروژه، عبور و مرور در این معبر بهبود یافته و راحتی و امنیت در تردد روزمره شهروندان علی آباد کتول تضمین خواهد شد.

بخش سوم: برنامه‌های عمرانی شهرداری
شهردار علی آباد کتول، محمد کوهستانی، در پایان، برنامه‌های عمرانی شهرداری را برای سال ۱۴۰۲ معرفی کرد. این برنامه‌ها شامل احداث پل، آسفالت معابر، تعریض و عقب نشینی و احداث مراکز خرید و سایر زیرساخت‌های شهری است. با اجرای این برنامه‌ها، شهرداری علی آباد کتول به وعده‌های خود در خصوص تحول عمرانی و توسعه شهری پایبند خواهد بود. در نتیجه، زندگی شهروندان علی آباد کتول بهبود خواهد یافت و شهر از نظر زیرساختی و اقتصادی توسعه پیدا خواهد کرد.

بخش چهارم: آرمان‌ها و اهداف شهرداری
شهرداری علی آباد کتول با افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در هفته دولت، هدف خود را از توسعه و تحول عمرانی شهر بیان کرده است. این آرمان‌ها شامل ساختاردهی به شهر، آسفالت و بهسازی معابر، احداث پل‌ها و تعریض معابر، احداث مراکز خرید و بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی شهروندان است. با تحقق این آرمان‌ها و اهداف، علی آباد کتول به یک شهر بزرگ و پیشرفته تبدیل خواهد شد.