اعطای امتیازات ویژه شهرداری قزوین در طرح بازآفرینی شهری در محله هادی آباد

قاسمی مدیر منطقه چهارشهرداری قزوین از اعطای بسته پیشنهادی متنوع به منظور احیای بافت فرسوده در محله هادی آباد خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛ قاسمی مدیر منطقه چهارشهرداری قزوین از اعطای بسته پیشنهادی متنوع به منظور احیای بافت فرسوده در محله هادی آباد خبر داد.

در پی دیدار مردمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، علمی معاون شهرسازی و معماری و قاسمی مدیر منطقه چهار در مسجد زینبیه اعظم (س) در خصوص طرحهای تشویقی و نوسازی بافت فرسوده هادی آباد بحث و تبادل نظر شد.

قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین اظهار داشت: پیرو جلسات کارشناسی مجموعه مدیریت شهری و مصوبه سفر اخیر رئیس جمهور به استان قزوین، طرح احیای بافت های فرسوده شهر قزوین در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی شاخص های توسعه شهری با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و منطقه چهار، بسته پیشنهادی به منظور بازآفرینی شهری در محله هادی آباد تدوین شد و توسط اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مصوب گردید.

قاسمی افزود: در سنوات قبل شهرداری قزوین در احیای بافت فرسوده در شهرک مهدیه موفق عمل کرد که اطمینان داریم با همراهی مردم و امتیازات ویژه شهرداری به محله هادی آباد از جمله رایگان بودن پروانه ساختمانی، افزایش طبقات در صورت تجمیع پلاک ها و تخفیف در هزینه های پایانکار، اجرای این طرح با موفقیت صورت پذیرد.