رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد؛

ارائه خدمات مبتنی بر تأکیدات محیط زیستی و سلامت در اجرای پروژه‌ها

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ارائه خدمات مبتنی بر تاکیدات محیط زیستی و سلامت در اجرای پروژه‌ها گفت: احداث پیاده‌راه‌ها برای افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، گام پنجم جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح دوربرگردان نیایش با اعتبار ۵۲میلیارد تومان چهار ماه زودتر از موعد مقرر به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در بولوار شهید چمران و پروژه‌های منطقه یک با اعتبار ۷۵.۶میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری برداشته شد.

 

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین گفت: در آخرین روز بهمن‌ماه شاهد پنجمین دوره جهش عمرانی با افتتاح تقاطع غیر همسطح نیایش که معضل گره ترافیکی یکی از معابر تردد و شریانی را برطرف کرد، هستیم.

 

علی‌اکبر سلطانی با بیان اینکه رفع گره ترافیکی در معابر شریانی با اجرای اصولی تقاطع های غیر همسطح و دوربرگردان غیرهمسطح و توزیع عادلانه امکانات و سرعت اجرای مناسب سه مولفه رویکرد کمیسیون عمرانی شورای شهر شیراز است، تصریح کرد: با برگرفتن از این سه مؤلفه تقاطع غیرهمسطح نیایش چهار ماه زودتر از زمان موعد به همت سازمان عمران شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسید.

 

او با اشاره به ارائه خدمات مبتنی بر تاکیدات محیط زیستی و سلامت در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: احداث پیاده‌راه‌ها برای افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار است که افتتاح سبزراه چمران در ضلع شمالی این بلوار در همین راستا است.

 

سلطانی اظهار امیدواری کرد: با جهش عمرانی به دنبال تحقق شهر شیراز به جایگاه واقعی خود و تحقق نیازهای مردم شیراز هستیم.