اجرای طرح پاکسازی در مدارس شهرکرد

مسئول ناحیه 4 شهرداری شهرکرد گفت: در راستای استقبال از ماه مهر، طرح پاکسازی مدارس در ناحیه غرب اجرا شد.

به گزارش شهرداران، لطف‌الله لقمانی اظهارداشت: در آستانه بازگشایی مدارس، نظافت و رفت و روب مدارس در دستور کار قرار دارد که در این راستا تاکنون ۶ مدرسه ازجمله مدرسه فرهنگیان در خیابان فرهنگیان، مدرسه استقلال در امیرکبیر، مدرسه دهخدا در خیابان شریعتی، مدرسه الهام در خیابان مولوی، مدرسه شهید کیانی در خیابان شریعتی و مدرسه کوثر در خیابان شهید باهنر پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه مابقی مدارس در حال نظافت و پاکسازی است، افزود: نظافت این تعداد مدارس توسط یک اکیپ ۶ نفره تا پایان شهریورماه انجام می‌شود.

مسئول ناحیه یک شهرداری شهرکرد بیان کرد: با همکاری واحد ترافیک نیز خط‌کشی معابر مقابل مدارس الهام، شهید حقیقی، بهار آزادی و فرهنگیان انجام شده است.

در ناحیه غرب شهرکرد، طرح پاکسازی مدارس در اجرا قرار گرفته است. این طرح به منظور استقبال از ماه مهر و تماشای محیط تمیز و زیبای مدارس در دستور مدیریت شهری قرار داده شده است. در این راستا، ۱۰ مدرسه در ناحیه غرب شهر پاکسازی و نظافت شده اند.

با توجه به توضیحات محسن صفا، مدیر مسئول اجرای طرح پاکسازی، نظافت و پاکسازی مدارس در دستور کار قرار داده شده است و به این منظور، اقدامات لازم را انجام داده است. اکیپی به تعداد ۶ نفر تمامی محیط داخلی و اطراف مدارس را نظافت کرده اند. جمع‌آوری ضایعات موجود در محیط داخل و اطراف مدارس و شست وشوی مدارس نیز در این طرح انجام گرفته است.

از سوی دیگر، در ناحیه یک شهرکرد نیز طرح پاکسازی مدارس در حال اجراست. با همکاری مسئولان ناحیه یک و واحد ترافیک، خط‌کشی معابر مقابل ۴ مدرسه انجام شده است. همچنین، نظافت و پاکسازی تعدادی از مدارس ناحیه یک، ازجمله مدرسه فرهنگیان، مدرسه استقلال و مدرسه کوثر نیز انجام شده است.

با توجه به توضیحات لطف‌الله لقمانی، مسئول اجرای طرح پاکسازی در ناحیه یک شهرکرد، تاکنون ۶ مدرسه در این ناحیه پاکسازی شده اند و نظافت با تلاش یک اکیپ ۶ نفره تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد.

به طور خلاصه، طرح پاکسازی مدارس در ناحیه غرب شهرکرد و ناحیه یک شهرکرد در جهت استقبال از ماه مهر و آماده‌سازی محیط مدارس برای بازگشایی، انجام شده است. با تلاش اکیپ‌های نظافتی، نظم و تمیزی در مدارس حفظ شده است و خط‌کشی معابر مقابل مدارس نیز بهبود یافته است.