اتمام عملیات موزاییک فرش پیاده‌روهای میدان ساعت در محله فرهنگیان

مدیر منطقه یک شهرداری قم از اتمام عملیات موزاییک فرش پیاده‌روهای میدان ساعت در محله فرهنگیان و اطراف مسجد امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به بهسازی پیاده‌روهای محله فرهنگیان منطقه یک اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در سطح شهر وجود پیاده‌روهای با عرض کم و غیراستاندارد از نظر سطحی است که در این محدوده نیز ما شاهد این مشکل بودیم که به همت همکاران اداره فنی و با اجرای پروژه کف سازی پیاده‌رو، این محدوده به حالت استاندارد و ایده آل در آمده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال طراحی و اجراشده و هم‌اینک در اختیار شهروندان محترم قرار گرفته است، افزود: پروژه پیاده‌روسازی در منطقه یک به جدیت در حال پیگیری است و بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده، همکاران در حال پیگیری و اجرای پروژه‌های مصوب هستند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: به‌منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی در تردد شهروندان، پیاده‌روهای سطح منطقه پس از بررسی در صورت نیاز بازسازی می‌شوند که در محله فرهنگیان به علت وجود پستی‌وبلندی و ناهنجاری در سطح پیاده‌رو، شهرداری منطقه اقدام به بازسازی کرده که در این پروژه از دو نوع موزاییک فرش استفاده‌شده که برای تردد نابینایان و کم‌بینایان نیز مناسب باشد.

وی با تأکید بر اینکه کل مدت قرارداد این پروژه ۴ ماه بوده که با تلاش همکاران و سرعت عمل پیمانکار در مدت دو ماه و نیم به اتمام رسیده است، ابراز کرد: پیاده‌رو به وسعت ۶۰۰ مترمربع احداث و مناسب‌سازی گردید.

رضاخانی در انتها ضمن ابراز خرسندی از سرعت اجرای پروژه و تقدیر از همراهی شهروندان منطقه تصریح کرد: به‌عنوان مجموعه مدیریت شهری در منطقه یک سعی داریم با رعایت استانداردهای لازم و اجرای پروژه‌های تعریف‌شده، شهر را محلی بهتر برای شاد زیستن شهروندان کنیم و در این راه از شهروندان خواهشمندیم با صبوری و پرداخت به‌موقع عوارض ما را در اجرای بهتر پروژه‌ها یاری کنند.

لازم به ذکر است جمعی از نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق(ع)، از پیاده‌روسازی اضلاع شرقی، غربی و جنوبی این مسجد، از شهردار و همکاران این منطقه شهرداری تقدیر و تشکر کردند.