آماده‌باش کامل تجهیزات و نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۰ تبریز برای مواجهه با بارش‌ها

شهردار منطقه ۱۰ از آمادگی نیروها و تجهیزات این منطقه در هنگام بارش نزولات آسمانی خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه تمامی نیروهای معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ با تجهیز همه امکانات موجود آماده ارائه خدمات در ایام بارش برف و باران در سطح حوزه هستند، اظهار کرد: با بسیج همه ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری و همچنین اکیپ‌های کاری تا پایان فصل زمستان آماده برف‌روبی و محلول‌پاشی در معابر به هنگام بارش برف هستیم.
وی ادامه داد: آنچه بر اساس تجربه و تخصص به دست آمده، ضرورت بهره‌گیری کمتر از ماسه و نمک بعنوان از بین برنده یخ‌زدگی و برف‌گرفتگی‌های سطح معابر است که باعث تخریب آسفالت می‌شود که در همین راستا و با هدف کاهش آسیب‌های ماسه و نمک بر سطح معابر، از گریدر و تجهیزات محلول‌پاش جهت بازگشایی معابر و مسیرهای سطح حوزه استفاده خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۰ افزود: این محلول‌پاشی‌ها نه تنها از تخریب فضای سبز، آسفالت و جداول سطح حوزه جلوگیری به عمل می‌آورد، بلکه عملکرد اجرائی و حضور بموقع و نتایج حاصله تسریع می‌شود.
زارعی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت این منطقه و به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، همواره تلاش داشته‌ایم تا در ایام بارش‌ها با حضور به موقع، نسبت به پیشگیری از آب‌گرفتگی کانال‌ها، پاکسازی و برف‌روبی معابر و جلوگیری از یخ‌زدگی خیابان‌ها اقدام کنیم تا مانع از بروز هرگونه خطر احتمالی در سطح منطقه باشیم.