آغاز کاشت چمن در بوستان یاس توسط شهرداری زرند

شهرداری زرند، به دلیل تمرکز خود بر بهبود و بهینه‌سازی فضای سبز شهر، اقدام به کاشت چمن در بوستان یاس (سقاخونه) کرده است.

به گزارش شهرداران، آغاز کاشت چمن در بوستان یاس توسط شهردار زرند، علی ضیا الدینی، با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اعلام شد. پس از پایان یافتن پروژه بهسازی و نوسازی این بوستان در ماه گذشته، طرح زیباسازی آن برای ایجاد فضای سبز با کاشت گونه های گیاهی متنوع، درختچه های زینتی و چمن در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت. تلاش های عوامل اجرایی سازمان سیما منظر و مهندسان کارشناسان این حوزه منجر به اجرای این طرح شد.

شهردار زرند تأکید کرد که رفاه و آرامش همشهریان از اهداف اصلی مدیریت شهری است و ایجاد بسترهای توسعه ای مناسب در سطح شهر از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن است. به لطف بهسازی و ایجاد زیرساخت های لازم، هم اکنون شاهد استقبال شهروندان در این بوستان هستیم. سنگفرش، جدول سنگی، سکوهای نشیمن، روشنایی، صندلی ها و مبلمان پارکی از جمله اقداماتی هستند که باعث شده تا شهروندان در این بوستان در بیشتر ساعات روز، به خصوص صبح و عصر، وقت خود را سپری کنند.

به طور کلی، آغاز کاشت چمن در بوستان یاس تازه‌ترین اقداماتی است که در زمینه زیباسازی و افزایش فضای سبز در شهر زرند انجام شده است. این طرح، درکنار پروژه بهسازی و نوسازی بوستان، بهبود ظاهر شهر و افزایش رضایت شهروندان را هدف قرار داده است. با تلاش مدیریت شهری و سازمان سیما منظر، این بوستان به یک مقصد پرطرفدار در شهر تبدیل شده است که شهروندان در آن آرامش و لذت زیادی را تجربه می‌کنند.