آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۵ پروژه اقتصادی شهرداری خورموج

در دومین روز هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، فرماندار شهرستان دشتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی خورموج و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش شهرداران، در دومین روز هفته دولت، مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پنج پروژه اقتصادی شهرداری خورموج برگزار شد. این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، فرماندار شهرستان دشتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی خورموج و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم، معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر بر لزوم سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به منظور ایجاد منابع درآمدی پایدار تاکید کرد. ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی برای شهروندان از نیازهای ضروری شهرداری‌ها می‌باشد و شهرداری خورموج در این زمینه پیشروی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی خورموج نیز با اشاره به میزان اعتبار پروژه‌های اقتصادی شهرداری خورموج اظهار داشت: برای پروژه‌های اقتصادی که در هفته دولت آغاز می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد، بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است. این میزان اعتبار باعث ایجاد بیش از ۵۰ اشتغال مستقیم می‌شود.

او همچنین به پروژه‌های اقتصادی شهرداری خورموج اشاره کرد و اعلام کرد که در این مراسم، فاز ۱ مجتمع تعمیرگاهی، کارگاه تولید المان‌های شهری، گلخانه و نهالستان شهرداری به بهره‌برداری می‌رسند و عملیات اجرایی هتل دوستاره شهر خورشید نیز آغاز می‌شود. این پروژه‌ها در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بسیار مهم هستند.