برپایی غرفه گردشگری ورودی آزادراه تهران _شمال

تقدیر سخنگوی فراجا از شهرداری تهران

سخنگوی فراجا طی بازدید از غرفه گردشگری که در ایام نوروز به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ در ابتدای ورودی آزادراه تهران شمال برپا شده است؛ تقدیر کرد.

به گزارش شهرداران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سردارمنتظرالمهدی معاون فرهنگی واجتماعی وسخنگوی فراجا، سرهنگ همه خانی معاون فرهنگی اجتماعی فاتب، امیر قاسمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران و امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از روند خدمت رسانی غرفه گردشگری برپاشده در ورودی ازاد راه تهران شمال بازدید کرد.

در این بازدید سردار منتظرالمهدی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری تهران در برپایی غرفه های گردشگری برای مسافران نوروزی در ورودی های پایتخت گفت: اینکه در حاشیه این غرفه ها توصیه های ایمنی رانندگی به مسافران ارائه می شود کمک بسزایی در کاهش حوادث رانندگی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: برخی از رانندگان در طول سفر با خستگی مواجه هستند که راهنمایی این غرفه ها به مراکز اقامتی موجب برطرف شدن خستگی رانندگان خواهد شد؛ تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی بر اثر خواب آلودگی رانندگان باشیم.

حامد خداوردی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ نیز در این باره گفت: ۶ غرفه گردشگری در منطقه ۲۲ برپا شده است که غرفه گردشگری آزاد راه تهران -شمال به شکل ویژه به مسافران نوروزی ارائه خدمات می دهد.

وی افزود: در غرفه گردشگری به شکل روزانه ۳۰۰ بسته افطاری توزیع می شود و همچنین اتاق مادروکودک ، نمازخانه واسکان موقت جهت استراحت رانندگان بخشی از خدمات در این محیط است.