آتش‌نشانان نهبندان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند

امروز صبح به مناسبت هفته آتشنشانی و ایمنی ، دکتر بختیاری به همراه مهندس محمدی مقدم معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر ، تعدادی از پرسنل شهرداری، پلیس راهور، نیروهای واحد آتش‌نشانی و همراهی نیروهای اورژانس و هلال احمر با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر نهبندان و نثار فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش شهرداران، امروز صبح به مناسبت هفته آتشنشانی و ایمنی، مراسمی در شهر نهبندان برگزار شد. در این مراسم، دکتر بختیاری و مهندس محمدی مقدم معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری، پلیس راهور و نیروهای واحد آتش نشانی حاضر شدند. همچنین، نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز در این مراسم شرکت کردند.

آرمان‌های شهدا:
در این مراسم، حاضران به تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا پرداختند. این اعضا با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر نهبندان، فاتحه خوانده و عزاداری کردند. این اقدام نشان از ارج نهادن به تلاش‌ها و قربانی‌هایی است که آتش‌نشانان در مواجهه با حوادث و آتش‌سوزی‌ها می‌کنند. همچنین، این اقدام نشان از اجتماع و همبستگی بین اعضای مختلف شهر و سازمان‌های امدادی است.

تقدیر از نیروهای اورژانس و هلال احمر:
در این مراسم، شهرداری نهبندان از چهار نفر از نیروهای اورژانس و هلال احمر تقدیر کرد. این تقدیر به صورت اهدای کپسول خودرویی اطفای حریق صورت گرفت. این اقدام، سپاسگزاری شهرداری از تلاش‌های نیروهای اورژانس و هلال احمر در حفاظت و ایمنی شهروندان است.

رژه ناوگان خودرویی:
به همین مناسبت، در پایان مراسم، رژه ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و امداد و نجات “هلال احمر و اورژانس” برگزار شد. این رژه نشان از نقش و اهمیت دسته‌های آتش‌نشانی، امداد و نجات، هلال احمر و نیروهای اورژانس در حفاظت از امنیت و ایمنی شهروندان است. همچنین، این رژه نشان از قدردانی و تقدیر شهرداری و مردم شهر نهبندان از تلاش‌های این نیروها برای حفاظت از جان و اموال مردم است.

نتیجه‌گیری:
مراسم تجدید بیعت آتش‌نشانان نهبندان با آرمان‌های شهدا بسیار مهم و مفید بود. این مراسم نشان از اجتماع و همبستگی بین اعضای مختلف شهر و نیروهای امدادی است. همچنین، این مراسم به مناسبت هفته آتشنشانی و ایمنی برگزار شد و نشان از سپاسگزاری و تقدیر شهرداری و مردم شهر نهبندان از تلاش‌های نیروهای اورژانس و هلال احمر است. امیدواریم با برگزاری اینگونه مراسم‌ها، اهمیت حفظ امنیت و ایمنی شهروندان بیشتر شناخته شود و نیروهای امدادی مورد تقدیر و حمایت قرار گیرند.