یک کشته در برخورد پژو ۴۰۵ با کشنده سوخت

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از انجام یک عملیات امدادو نجات جاده ای در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از انجام یک عملیات امدادو نجات جاده ای در بامداد امروز خبر داد.

بخشی با اعلام اینکه حوالی ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز یک شنبه ۴ تیرماه پیامی مبنی بروقوع یک تصادف درمحور زرند، داهوییه به این سازمان مخابره شد گفت:نیروهای این سازمان به محض دریافت گزارش به محل حادثه اعزام و اقدام به خارج کردن تنها مصدوم این حادثه نمودند.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه در این حادثه خودروی پژو ۴۰۵ و تریلی با یکدیگر برخورد و بعد از خارج شدن از جاده متوقف میشوند گفت: به دلیل شدت برخورد راننده خودروی سواری در اتاق ماشین مبحوس شده بود که نیروهای این سازمان با استفاده ازدستگاه ،ست هیدرولیک اقدام به خارج نمودن وی نمودند .

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: شدت برخورد به حدی زیاد بود که متاسفانه راننده پژو ۴۰۵ در این حادثه جان خود را از دست داد .

وی ضمن اعلام اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه زرند یزد در حال بررسی است، گفت امیدواریم با التزام به قوانین و رعایت سرعت مجاز در هنگام رانندگی کمتر شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار باشیم .