گسترش فضای سبز شهر با حذف و رفع خطر درختان کهنسال مسیر آزادی تبریز

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از حذف و رفع خطر ۲ اصله درخت کهنسال مسیر آزادی با اخذ مجوز قانونی و رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری خبر داد.

گزارش شهرداران، حول موضوع “حذف و رفع خطر ۲ اصله درخت کهنسال مسیر آزادی تبریز با اخذ مجوز قانونی و رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری” توضیحات مفصلی ارائه می‌دهد. تمرکز این گزارش بر چهار بخش اصلی است:

۱. وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز: در این بخش، مقاله به بیان وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در حفظ و گسترش فضای سبز شهر و حذف و رفع خطر از درختان کهنسال و خشک در سطح شهر می‌پردازد.

۲. حذف درختان مسیر آزادی: در این بخش، مقاله با اشاره به حذف و رفع خطر از درختان مسیر آزادی در حوزه منطقه ۴ تبریز، به ضرورت اخذ مجوز قانونی و رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری در این خصوص اشاره می‌کند.

۳. رونق حفظ و گسترش شهرداری تبریز: این بخش به توضیح نقش مجوز قانونی و رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری در حفظ و گسترش شهرداری تبریز و اجرای هرگونه قطع و حذف درخت در سطح شهر می‌پردازد.

۴. اهمیت ارتباط با واحد امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز: در این بخش، گزارش به اهمیت مراجعه به واحد امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز برای کسب اطلاعات صحیح و جلوگیری از انتشار گزارش‌های غیر واقعی در رسانه‌ها و شائبه‌های تشویش اذهان عمومی تاکید می‌کند.

در نتیجه، این گزارش در مورد حذف و رفع خطر ۲ اصله درخت کهنسال مسیر آزادی تبریز با اخذ مجوز قانونی و رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری توضیحات مفصلی ارائه کرده و بر اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز شهر و رشد شهرداری تبریز تأکید می‌کند. همچنین، به اهمیت ارتباط با واحد امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز پرداخته است.