کمیسیون ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان تهران برگزار شد

کمیسیون ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان تهران صبح روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 به ریاست مراد مرادی معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران و با حضور نمایندگان دستگاههای مربوط در سالن جلسات فرمانداری تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در ابتدای جلسه شرح تصمیمات اتخاذ شده در جلسه قبل قرائت و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مرادی معاون امنیتی، انتظامی فرمانداری تهران ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و تبریک ایام ا.. دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شکوه و عظمتی که مردم قدرشناس در راهپیمایی نشان دادند را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و آن را جلوه ای از اقتدار و وحدت نظام عزیز کشور و نقطه عطف و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و همه معاندین و مخالفین نظام دانست و افزود: راهپیمایی امسال طیف گوناگونی از مردم را شامل می شد و این نشان دهنده ریشه و عمق نفوذ انقلاب عزیزمان بین مردم و پایبندی آنها به این نظام است و به همین دلیل دولتمردان بایستی قدر این مردم نجیب را دانسته و از ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به مردم غافل نشوند.
مراد مرادی در ادامه به بحث شناسایی نقاط قوت و ضعف مسائل مربوط به امور اتباع و مهاجرین خارجی اشاره کرد و گفت: بحث گشت مشترک با محوریت اداره کار و همچنین بررسی موضوع میزان جرایم کارفرمایان و ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق و جلوگیری از تخلفات مدارس خودگردان توسط آموزش و پرورش را ضروری دانست و بر لزوم ایجاد نگاه کارشناسی دستگاهها در اتخاذ تصمیمات بهتر و کاربردی شدن آنها را از مهمترین اقدامات پیش رو دانست.
سپس گزارش مصور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از مهمترین چالش ها و اقدامات آتی متصور در زمینه ارائه خدمات بهتر به اتباع و مهاجرین خارجی ارائه گردید.
در پایان شرح تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات پیش روی اعضا جلسه به آنها ابلاغ گردید.