پارک حاشیه‌ای جفره به ۸۰ درصد، پیشرفت فیزیکی رسید

مدیر شهرداری منطقه ۱ بوشهر همراه با شماری از همکاران این شهرداری باهدف شتاب‌بخشی به روند پیشرفت پروژه‌ها و رفع موانع احتمالی در فرایند اجرایی آنها، از پروژه احداث پارک حاشیه‌ای جفره (حدفاصل پارک صدف تا اسکله جفره) بازدید کرد.
به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر، علیرضا کشتگر در این بازدید خواستار تکمیل پروژه پارک حاشیه‌ای جفره در کمترین زمان ممکن و همچنین اجرای با کیفیت این پارک حاشیه‌ای شد.
وی با اشاره به جزییات این پروژه خاطرنشان کرد: پارک ساحلی جفره به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال عملیاتی شده است.
کشتگر ادامه داد: این پارک حاشیه‌ای براساس نقشه اولیه، بخشی از آن به‌صورت سنگفرش و بخشی نیز با اجرای فضای سبز اجرا می‌شود.
مدیر شهرداری منطقه ۱ بندر بوشهر در پایان تاکید کرد: پارک حاشیه‌ای جفره اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تداوم پروژه با سرعت و شتاب کنونی، پیش‌بینی می‌شود در حدود یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است پارک‌های لیل، بهزاد و پارک حاشیه‌ای ورودی شهر از جمله پروژه‌های شاخص شهرداری بوشهر در حوزه فضای سبز محسوب می‌شوند.