معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد روز بیمه تبریک گفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن «روز بیمه» پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش شهرداران و اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  به مناسبت فرار رسیدن ۱۳ آذرماه «روز بیمه» پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:

بیمه، پدیده‌ی بسیار خوبی است که به کارهای اقتصادی جامعه نظم می‌دهد؛ از افراد ضعیف حمایت می‌کند و خسارت‌های غیر قابل محاسبه، ناگهانی و سنگین را نیز جبران می‌کند. بنابراین مردم باید مسئله‌ی بیمه را جدی بگیرند و آن را برای حال و آینده‌ی خود مفید بدانند. «امام خامنه ای (مدظله العالی)»

بیمه به عنوان فعالیتی مهم و تاثیر گذار در آرامش و آسایش اجتماع و بعنوان اهرمى مهم در ایجاد نظم اجتماعى و آرامش جامعه همواره مطرح بوده و فعالان این عرصه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن این آرامش اجتماعی بکار گرفته اند.
“روز بیمه” فرصتی است مغتنم برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه وگام برداشتن در مسیر امید تا اهالی این صنعت به عنوان مظهر آرامش، اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه، اقدامات و دستاوردهای خود را بازنشر نمایند.
روز سیزدهم آذر که در تقویم ملی ما بعنوان «روز بیمه» نامگذاری شده را به تمامی فعالان این صنعت تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون برای فعالین این عرصه خواستارم.