ممنوعیت دریافت شارژ پارک حاشیه‌ای در تبریز

به گزارش شهرداران و شورای اسلامی کلانشهر تبریز در راستای بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ ممنوعیت دریافت هرگونه مبلغ برای شارژ پارک حاشیه‌ای را تصویب کرد. در صد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، اعضای شورای شهر تبریز پیرامون بحث طرح پارک حاشیه‌ای که یکی از بندهای ماده ۳۹ تعرفه […]

به گزارش شهرداران و شورای اسلامی کلانشهر تبریز در راستای بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ ممنوعیت دریافت هرگونه مبلغ برای شارژ پارک حاشیه‌ای را تصویب کرد.

در صد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، اعضای شورای شهر تبریز پیرامون بحث طرح پارک حاشیه‌ای که یکی از بندهای ماده ۳۹ تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ بود بحث و بررسی‌هایی انجام دادند.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه ضمن تشریح مطالبی بیان کرد: از نظر بنده شارژ مبلغ برای پلاک خودروها غیر قانونی بوده و بهتر است هزینه‌ها به صورت ساعتی اخذ شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: پیشنهاد من این است که روند پرداخت پارک حاشیه‌ای تغییر یافته و موضوع شارژ مبلغ برای پلاک خودروها حذف شود.روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، نهایتا در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز ممنوعیت دریافت هرگونه مبلغ برای شارژ پارک حاشیه‌ای را در سال ۱۴۰۳ تصویب کردند.

پارک حاشیه ای خودرو که به آن پارک هوشمند حاشیه ای هم می‌گویند، قسمت‌هایی از کنار خیابان‌های مختلف است که برای پارک ماشین با تابلو متمایز و مشخص هستند. هدف اولیه شهرداری از راه‌اندازی پارک حاشیه ماشین، دسترسی راحت‌تر مردم به مراکز پر رفت و آمد بود تا بتوانند بدون اتلاف وقت به مرکز یا فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند. لازم به ذکر است پلیس راهنمایی رانندگی برای حفظ نظم در مورد پارک هوشمند حاشیه ای از گشت های مخصوص این پارک استفاده می کند.