شهردار شهرکرد گفت:

هم‌افزایی بین دستگاهی منجر به ایجاد تحول عظیم در شهر و استان می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای پروژه‌های عظیم نیاز به افزایش هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان و شهرستان هستیم تا بتوانیم یک تحول عظیمی ایجاد کنیم.

به گزارش شهرداران، محمدحسین واحدیان در جلسه تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرکرد خروجی افزایش هم افزایی و همدلی مسئولان با یکدیگر را خدمت به مردم دانست و اظهارداشت: امسال بهار طبیعت و بهار رحمت با یکدیگر متقارن شده بود و امیدواریم این تقارن سبب شود بهار خدمت خوبی را برای مردم شهر رقم بزنیم.

 وی با اشاره به نهاد عمومی غیر دولتی بودن شهرداری افزود: درآمدهای شهرداری ناشی از فعالیت شهروندان در سطح شهر است اما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه فعالیت و سرمایه‌گذاری سخت شده بنابراین لازم است اطمینانی برقرار تا فعالیت‌ها در شهر بیشتر شود.

 شهردار شهرکرد با بیان اینکه شهر به اجرای پروژه‌های شاخص توسعه شهری نیاز دارد، بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه‌ها نیاز به افزایش هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان و شهرستان هستیم تا بتوانیم یک تحول عظیمی ازجمله احداث کمربندی، احداث تقاطع، پروژه‌های اقامتی و… را ایجاد کنیم.

وی گفت: درخواست داریم همه دستگاه‌ها به کمک مدیریت شهری بیایند تا بتوانیم خدمات با کیفیت ارائه‌ و به اجرای کارها سرعت دهیم.