طبق دستور شهردار تبریز

هر روز ۱۰۰۰ زائر ایرانی به مرز تمرچین و مهران اعزام می شوند

طبق دستور شهردار تبریز، هر روز ۱۰۰۰ زائر ایرانی به مرز تمرچین و مهران اعزام می شوند و این عملیات خدماتی تا ۱۴ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرداران، طبق دستور شهردار تبریز، هر روز ۱۰۰۰ زائر ایرانی به مرز تمرچین و مهران اعزام می شوند و این عملیات خدماتی تا ۱۴ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

بخش اول:
شهردار تبریز و طبق دستورات او، هر روز ۱۰۰۰ زائر ایرانی به مرز تمرچین و مهران اعزام می شوند. این عملیات خدماتی تا ۱۴ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت. این تعداد زائران در سه مرحله به بیش از ۲۰۰۰ نفر رسیده است. اولین مرحله از این عملیات اجرایی شد و عملیات انتقال زائرین به مرز تمرچین هر شب تا دو روز مانده به اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

بخش دوم:
برای جابجایی زائران، ۸۰۰ زائر در قالب کاروان اربعین با ۳۰ دستگاه اتوبوس دیشب عازم مرز تمرچین شدند. این اقدام همراه با انتقال ۴۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران با نزدیک به ۱۰۰۰ زائر، اجرا شده است. تمامی این تعداد اتوبوس‌ها توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تامین شده است.

بخش سوم:
علاوه بر اتوبوس‌ها، مقرر شده است که ۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر با حدود ۸۰۰ زائر در قالب کاروان اربعین حسینی به مرز تمرچین اعزام شوند. این اتوبوس‌ها نیز توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تامین می‌شوند. این اعزامات به منظور جابجایی زائران بر اساس مصوبات ستاد مرکزی اربعین طبق دستور شهردار تبریز صورت می‌گیرد.

بخش چهارم:
عملیات اعزام زائران به مرز تمرچین و مهران به راه‌اندازی توسط شهرداری تبریز در راستای اجرای مصوبات ستاد مرکزی اربعین حسینی برمی‌گردد. این عملیات هر شب تا دو روز مانده به اربعین حسینی ادامه خواهد داشت. تمامی تدابیر و تسهیلات لازم برای این عملیات توسط شهرداری تبریز انجام می‌شود به منظور راحتی و امنیت زائران در سفر خود.